Alertă pentru clienții BCR, BRD și ING!

Clienții a trei bănci importante din România, BCR, BRD și ING, sunt avertizați că toate tranzacțiile efectuate la terminalele Raiffeisen Bank au fost dublate în zilele de 29 și 30 ianuarie. Când vor fi returnați banii luați în plus clienților?

BCR, BRD și ING au postat pe paginile de Facebook anunțul prin care își informează clienții de această situație și dau asigurări că sumele vor fi returnate în cel mult 48 de ore. Raiffeisen Bank anunță de asemenea că totul s-a întâmplat din cauza unei erori tehnice și se lucrează în prezent cu procesatorul de plăți pentru remedierea situației.

Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020 au fost procesate de două ori. Lucrăm, împreună cu procesatorul de plăți, pentru remedierea situației în cel mai scurt timp posibil”, au scris duminică, pe Facebook, reprezentanți ai Raiffeisen Bank.

Pentru a veni in sprijinul vostru, cei carora vi s-au dublat tranzactiile la operatiunile cu cardul efectuate pe 29 si 30 ianuarie la terminalele (POS/ATM) altor banci, am decis sa returnam sumele pe contul vostru inainte de a reglementa situatia cu procesatorii de plati. E important sa nu fiti afectati de sincopele tehnice ce mai pot surveni in relatia dintre banci, uneori independent de noi. BCR va deconta ulterior, în urmatoarele 48 de ore, sumele dublate”, a anunțat BCR.