Pareri

Când papagalii se culcă flămânzi, dă strechia în ei!

Am citit astăzi din nou despre „radiourile” de pe facebook. N-aveam unde să citesc asta decât la papagalii care nu mai sug şi care au fost înţărcaţi de politicul actual, în speţă, Aghiuţă. Frustrat pentru a nu ştiu câta oară în ceea ce priveşte popularitatea şi banii pe care îi încasează „radiourile” de pe facebook şi paginile de facebook #rezist, individul dă publicităţii un document în care se menţionează sumele plătite către media băcăuană pentru campania electorală.

Aici nu se află şi zdbc.ro din păcate, individul fiind probabil supărat că n-a muşcat din ciolan. Deşteptarea a primit nişte fărâmituri, aşa cum e şi normal la vremurile în care nu prea mai contează pe plan local, deşi titlul pompos sună la fel: „Singurul ziar tipărit din judeţ”. Degeaba-i tipărit dacă nu-i şi citit. Ştersul geamurilor cu hârtia de calitate a trustului condus de pro-rusul bibirică nu poate atrage partidele politice aflate în campanie.

Se vorbeşte despre posturi de radio care au prea puţini ascultători că să primească aşa sume. Bun, dar câţi cititori avea Aghiuţă când păpa sute de milioane de la administraţia PNL? Câţi îl citeau când era plătit să-i muşte de fund pe ăilalţi? Cam câţi ar intra într-un microbuz şcolar.

Ăsta n-anţeles că vremea acelei prese a trecut, n-a înţeles că facebook e locul unde libertatea de opinie e atât de mare încât s-au putut ridica acei băcăuani ce îşi permit să prezinte realitatea, spre deosebire de presa aservită unui partid sau altul. Gata Florine, trebuie să-ţi iei pastilele să nu-ţi stea inima-n loc şi totul va fi bine. „Radiourile” de pe facebook şi paginile #rezist sunt mai credibile şi mai atrăgătoare decât pupincurismul electoral păstorit de redactorii ultimilor 30 de ani.

Se vorbea prin anul 2000 că tot pe sub masă primeai banii de la baroni, aşa cum ai auzit tu acum că primesc cash-ul unele pagini #rezist. Te macină, ştiu, nu îţi e bine, dar nu te poţi pişa contra vântului. Când ceri 2.400 lei pentru un banner, iei flit şi partidele merg la ăştia mai cu bun simţ şi cu acelaşi număr de urmăritori ai paginii. Ce să-i faci, n-ai ce să-i faci.

Să curgă banii, să crească numărul de călători din autobuz! Chiar şi aşa, n-ai „muşcat” nimic în campania asta? Ăştia micii suntem mai săraci cu duhul, bine zici, dar cu burta plină. 🙂