Pareri

Fan Curier. Pentru ultima dată. Altădată merg personal la Bucureşti şi iau coletul. E preferabil.

Vineri am avut de primit un colet trimis prin Fan Curier şi aşteptam mesajul de confirmare. Îl primesc şi apoi sunt sunat de un agent de-al lor. Îi spun că nu-s acasă şi că ajung pe la ora 15.00 dar tipul îmi spune pe un ton răspicat cum că el îl lasă la sediul lor din strada Turbinei nr. 6, undeva în spatele sediului EOn. În fine, zic, lasă-l acolo ca o să merg luni.

Mă deplasez cu încredere spre acest sediu despre care nu ştiam că există şi intru încrezător pe uşă. În interior, 2 persoane şi eu. Tipa de la calculator pare că se încâlceşte rău în tastele calculatorului şi mai ales în colete. Aducea pe ghicite diverse colete pe care clientul, atenţie, trebuia să-l „recunoască”. Pardon? Ăştia au un AWB după care trebuie să se ghideze dar se pare că duduia nu stăpânea tehnica sau era nou angajată. Durează cam 15 minute şi primul client nu avea coletul în posesie. Între timp, în spatele meu se formase o coadă de circa 15 persoane. Aglomeraţie ce nu părea că interesează pe angajaţii care mişunau cu un du-te/vino nepăsător. Deşi acolo sunt 4 calculatoare, la unul singur se procesau cererile. Mai trec 10 minute şi clientul, primul, nu plecase încă. După ce i s-au încasat 300 lei, duduia observă că mai trebuiau plătiţi încă 75 pentru că nu ştiu ce rahat, durase 7 zile. Omul, mirat şi nedumerit de acest preţ, îi ceruse factura detaliată pentru transport. Plecă duduia undeva prin spate şi uitase să mai vină. Când apare, o întreb dacă toate persoanele trebuie să aibă răbdarea primului client, caz în care ne va prinde ora 20.00. Nici un răspuns.

Intră pe uşă la un moment dat o altă duduie ce părea că e niscaiva soi de şefă pe acolo şi o întreb răspicat dacă nu mai sunt angajaţi la celelalte calculatoare pentru că nu e normal să aşteptăm cu orele pentru un colet. Niciun răspuns şi încercă să închidă uşa, moment în care am urlat la ea că vreau un răspuns. „Vine colega imediat”, apoi dispăruse. Continui să reclam nepăsarea şi bătaia de joc a unei firme ce se vrea numărul unu în România şi le explic despre faptul că nu degeaba internetul e plin de reclamaţiile aduse acestei firme, uitând că din banii noştri îşi încasează salariile.

După circa o oră, fiind al 3-lea client, am reuşit să-mi primesc coletul. Nu ştiu când a reuşit ultimul aşezat la coadă. Nu ştiu dacă şefii cei mari de la Fan Curier ştiu despre neprofesionalismul de care dau dovadă angajaţii lor, cel puţin majoritatea dintre ei, dar în ritmul ăsta, mulţi nu vor mai alege a doua oară acest serviciu de curierat de proastă calitate. Le lipseşte comunicarea cu clienţii şi au din belşug nepăsare vizavi de cel care încearcă să plătească nişte servicii.

Al doilea client, cel din faţa mea, a reclamat că aşteaptă un colet trimis din Cluj acum două săptămâni, mai exact din 16 septembrie şi nici acum nu a ajuns. După vreo 20 de minute, îi transmite că din eroare, coletul încă n-a plecat de la Cluj. Dumnezeule.

Alo, şefu’, mai treci prin teritoriu şi vezi că treaba nu-i roz şi poate ieşi pe minus în contabilitate. Sau poate că vor fugi toţi de serviciile jalnice ale băieţilor.