Update: Deszăpezirea din decembrie a costat Primăria 60.000 euro. Cât va costa cea de după 11 ianuarie??

Update: Să completăm la plăţile primăriei pentru deszăpezirea din decembrie încă 88.000 lei. Circa 21.000 euro. Liv Comal, MUV şi TRANS WOOD EXPO se adăugă listei deja menţionată. Suma totală pentru deszăpezire, în cazul în care n-avem contract pentru aşa ceva în municipiu se ridică la suma totală de 60.000 euro. Ce plăti vor apărea în cazul deszăpezirii de după 11 ianuarie? Surprize. Se menţionează pe pagina de facebook a piţiponcului, cea devenită canalul de comunicare cu presa şi cetăţenii că deszăpezirea o fac ăştia din Primărie, “aşa cum pot”. Tontule, dacă a făcut-o Primăria, de ce încasează firmele astea banii? Cum să-şi dorească Piţi contract de deszăpezire în oraş când poate să mănânce şi gura ălora ceva, nu?

În decembrie a nins? Cumva 2 zile de ninsoare abundentă, prin 15 decembrie, parcă. Incomparabil cu ninsorile de anul ăsta care au paralizat municipiul Bacău. Că am văzut 2-3 utilaje de deszăpezit, nu mai aduc aminte.

Decembrie, un fâs în ceea ce priveşte zăpada şi vedem o parte din cheltuielile cu deszăpezirea. Spun asta pentru că mă gândesc la cine “s-a descurcat cum poate”, neavând un contract cu firmă de deszăpezire. Deci Primăria s-a ocupat în principiu, ajutată de câteva firme.

Azi văd pe site ce bani a plătit primăria acestor firme. În 21 decembrie, ANTONIO MOVITER 64.962 lei, AUTO TRUCK 24.061 lei, BVA LOGISTICK 49837 lei. FAIR PLAY 40.662 lei. Total, 179.522 lei. Circa 39.000 de euro. Nu ştiu dacă-i mult sau puţin dar mă gândesc că dacă la câteva linguriţe de zăpadă au fost cheltuiţi 39.000 de euro, va fi foarte interesant să vedem ce firme şi ce bani s-au cheltuit cu deszăpezirea “invizibilă” de săptămâna trecută. Sau poate că trag linie după ce vor deszăpezi oraşul de zăpada care e anunţată pentru weekend?

Ceva pariuri?